Miks valida Avis Leasing?

Uue sõiduki liisingut sõlmides saate pakkumise, milles on finantseering ning mõnel juhul ka kasko- ja liikluskindlustus. Kuid need pole ainsad kulud, mis autoomanikku ees ootavad. Uut neljarattalist tuleb regulaarselt hooldada, remontida, ülevaatusele viia … Nimekiri on lõputu!  Eesootava “peavalu” vähendamiseks on aga üks lihtne lahendus – Avis Leasing

Täisteenusliisingu eesmärk on muuta auto omaniku elu võimalikult mugavaks ja muretuks. Saate valida just sellise paketi, nagu soovite. Tegemist on rätseplahendusega, kus lisaks tavapärastele hooldustele võib sõiduki kuumakses sisalduda kasvõi autopesu.

Kuidas erineb liisingust?

Tavaliisingu puhul vastutab klient, et sõiduki ülevaatus kehtiks, hooldused-remondid oleksid tehtud ning rehvid vastaksid nõuetele. Kuid kas poleks tore, kui keegi teie asemel seda kõike teeks? Just seda Avis täisteenusliising võimaldabki. Auto saab hooldatud, rehvid vahetatud (ja hoiustatud) ning teie saate töökoja fuajees ootamise asemel millegi olulisemaga tegeleda. 

Tegemist on mugavusteenusega, mis sobib kõigile. Ehkki esmapilgul võib see tunduda kulukas, aitab täisteenusliising pikas perspektiivis säästa nii teie aega kui raha. Võttes arvesse autohaldusele kuluvat ajakulu, hoiab Avis täisteenusliisingu klient aastas seitse päeva kokku ning viieaastase perioodi puhul lausa viis nädalat. 

Sky is the limit ehk kõik on võimalik 

Avis hindab kõrgelt pikaajalisi kliendisuhteid, mille aluseks on avatud ja personaalne suhtlus.  Iga klient saab kokku panna just sellise paketi, nagu ta soovib. Sõiduki kuumaksesse saab lisaks tavapärastele hooldustele lisada ka näiteks autopesu ja ukselt uksele teenuse (auto viiakse teenindusse ja tuuakse tagasi).  Avis täisteenusliisingut kirjeldavad kõige paremini kolm sõna: paindlik, kiire ja personaalne. Piiranguid me ei pane. Leiame nii äri- kui erakliendile personaalse lahenduse. On kliente, kes lisavad sõiduki kuumaksesse ka kindla pesukordade arvu. Niisiis, soovi korral võetakse teie auto, viiakse hooldusesse ja pessu ning tuuakse särava ja hooldatuna tagasi – teie otsustate! 

Kokkuhoid pikas perspektiivis

Täisteenusliisingu klient ei pea muretsema sellepärast, et õli müüja otsustab homme hinna viiekordistada – see on meie vastutada, Teie jaoks on liisinguperioodiks fikseeritud kuumakse ning inflatsioon ja hinnatõus seda ei mõjuta. Lisaks on alati võimalik perioodi vältel teha paketis muudatusi – näiteks lisada teenuseid või vastupidi, neid vähendada.  Ka euribori pärast ei pea kliendid muret tundma. Meie lähtume fikseeritud kuumaksest. Samuti ei muutu kasko- ja liikluskindlustuse tasu.

Keskmiselt on liisinguperioodi pikkus 3–5 aastat. Kõige sagedasem on nelja-aastane periood, kuna sellega kaasneb magus jääkväärtus ja hea likviidsustase.  Kuid kui suur on sõiduki sissemakse? See on individuaalne. Alates 0 protsenti sissemaksest, kuni kliendi poolt valitud meelepärase protsendini või konkreetse summani. Tavaks on saamas ka enda olemasolev auto sissemakseks muuta.

Liisinguperioodi lõppedes on kliendil mitu varianti: sõiduk tagastada Avis-ele ning lõpetada leping, pikendada perioodi, osta auto välja või vahetada sõiduk uuema vastu koos Avis-e müügimeeskonna abiga.

Teenus sobib ka elektriauto huvilistele. Soovi korral saate sõidukit mugavalt kodulaadijaga laadida. Avis partnerid teevad teile pakkumise ning Avis omalt poolt arvestab elektrilaadija paigaldus- ja rendikulud kuumakse sisse.

Kabriolett, sedaan … Valik on teie! 

Milliseid autosid Avis täisteenusliisingusse vormistada saab? Valik on teie – sobib nii viienda seeria BMW kui ka seitsmekohaline pereauto. On vaid mõned tingimused, mida arvesse võtta: 

  • sõiduki maksimaalne vanus on 8 aastat;
  • läbisõit on maksimaalselt 75 000 km; 
  • uus või vähekasutatud.

Kuna Avis-e tiim on pidevalt turuolukorraga kursis, oskame me teile vastavalt teie eelarvele ja eelistustele nõu anda. 

Juhtus õnnetus? Digilahendused aitavad! 

Sattudes autoga õnnetusse, on teil suure tõenäosusega stress laes ja küsimusi palju. Kas ma saan kuskilt asendusauto? Kas kasko korvab? Kas mul on autoabi? Ja mis saab, kui sõidan oma uhiuue sõiduki rehvi katki – kuhu ma pöördun?

Eelnimetatud probleemide korral tuleb välja veel üks Avis täisteenusliisingu pluss. Iga sõidukiga tuleb kaasa Avis-e enda 24/7 toimiv autoabi – ja soovi korral on kõik digitaalne. Saate digitaalselt puksiiri tellida ja näete kaardilt, kui kaugel puksiirijuht asub – sama mugav nagu äpitakso tellimine. Teenus toimib nii Eestis kui mujal Euroopas.  Kui parklas juhtus väike “kriipimine”, näiteks tagurdasite vastu posti, tuleb appi Avis-e digitaalne kahjukäsitlus. Saate helistada infotelefonil ning teha valiku, misjärel saadetakse teile sõnumiga kahjujuhtumi vorm, kus saab juhtunut kirjeldada ning juurde lisada ka pilte. Sellega säästab autoomanik umbes 75 protsenti oma ajast.

Ka edasine info seoses kahjujuhtumiga tuleb kliendi telefonile. Edastatakse info nii varuosade saabumise kui võimaliku remondiaja kohta. 

Asenduseks sama klassi sõiduk 

Kui teie uhiuue auto tehniline seisukord ei võimalda sellega ajutiselt sõita, siis saate Avis-e rendiparklast asendusauto. Kusjuures piiramatuks ajaks – seniks, kuni teie neljarattalise remont on tehtud. Asendusauto teenuse puhul on saadaval erinevad paketid. Kallima puhul asendatakse teie sõiduk sama klassi autoga. Soodsama paketi puhul on asendusautoks uueväärne automaatkäigukastiga sõiduk.

Normaalne kulumine 

Üks pakett, mida klient saab auto kuumaksesse lisada, on veel “Normaalsele kulumile vastavate remonditööde maksumus”. Mis see tähendab? 

Selle all mõeldakse nn normaalseid kuluosasid – kojamehed, tulepirnid, piduriklotsid ja -kettad. Ettenägematuid kulusid, nagu amortide ja pukside vahetus, see ei kata. Neid saate soovi korral lasta esinduses vahetada suurkliendi ehk Avis-e soodushinnaga. Avis-el on mitusada koostööpartnerit, kellega kokkulepitud allahindlusi meeleldi enda klientidele jagame. Isegi kui võtate miinimumpaketi, saate neist ikkagi osa. Klientidele kehtivad ka näiteks pesula- ja kütusesoodustused.